Jsme televize vašeho kraje

Plzeň má novou kolekci propagačních materiálů pro oblast cestovního ruchu a kultury

Plzeň, publikováno 05.02.2013, autor: Richard Beneš

Kolekce nových propagačních materiálů, které si nechalo zhotovit město Plzeň pro potřeby v oblasti cestovního ruchu | Autor: Magistrát města Plzně

Zbrusu nové propagační tiskoviny si nechalo vyrobit město Plzeň a poprvé je představí na veletrhu cestovního ruchu Holiday World v Praze ve dnech 7. – 10. února 2013. Vizuální styl všech tiskových materiálů určených především pro propagaci města v cestovním ruchu vychází z nového loga, které upozorňuje na skutečnost, že Plzeň bude v roce 2015 evropským hlavním městem kultury.

„Získání titulu Evropské hlavní město kultury 2015 je výzvou pro naše město nejen v oblasti kultury, ale z mého pohledu také v cestovním ruchu. Je příležitostí jak využít potenciál Plzně k její proměně v moderní turistickou destinaci samozřejmě s využitím toho, co tady máme,“ uvádí náměstkyně primátora pro kulturu a cestovní ruch Eva Herinková (ČSSD).

Od září loňského roku se Plzeň rozhodla pro příští tři roky používat nové logo. Z něho vychází vizuální styl tiskovin. „Moderní barvy loga určitě přispěly k osobitému rázu nových propagačních materiálů. Chceme-li oslovit potencionálního návštěvníka, je třeba ho zaujmout,“ říká Zuzana Smotlachová, vedoucí odboru prezentace a marketingu magistrátu.

Novinkou propagační kolekce je kapesní Průvodce městem, který doposud v Plzni chyběl. Návštěvník v něm najde jak všeobecná data o Plzni a stručnou historii, tak i potřebné údaje o ubytování, gastronomii nebo praktické turistické informace. „Představujeme v něm také prohlídkový okruh centrem města s popisem všech zajímavých míst a zájemci v něm najdou základní informace o kultuře a volnočasových aktivitách pro děti i dospělé,“ doplňuje Smotlachová. Průvodce je zatím k dispozici v českém jazyce. Německá a anglická verze se připravují.

Další novinkou je reprezentační brožura s názvem Enjoy it!, která představuje Plzeň kromě češtiny ve třech světových jazycích, v angličtině, němčině a francouzštině, z nejrůznějších pohledů. Publikace město prezentuje jako zajímavou turistickou destinaci, jako město s bohatou historií a výjimečnou kulturní tradicí, která vyústila v zisk titulu Evropské hlavní město kultury 2015 a v neposlední řadě také jako vzdělanostní a industriální metropoli západních Čech.

Proměnu zaznamenal časopis pro návštěvníky města s názvem „Užij si Plzeň.“ Vychází jednou za půl roku ve třech jazykových mutacích, češtině, angličtině a němčině, nabízí celou řadu pro turisty zajímavých rubrik. V časopise je množství informací o turisticky zajímavých místech a užitečné informace pro návštěvníky města. Každé číslo se navíc věnuje kulturním zajímavostem daného období a novinkám z Plzeňského kraje.

Již tradiční součástí kolekce jsou skládací mapa města a soubor praktických brožur, mezi které patří Základní brožura o Plzni, Turistické cíle, Ubytování, Gastronomický průvodce, Plzeň pro děti a Kultura 2013, jež návštěvníkům nabízí přehled nejdůležitějších kulturních událostí tohoto roku.

Fotogalerie

Kolekce nových propagačních materiálů, které si nechalo zhotovit město Plzeň pro potřeby v oblasti cestovního ruchu | Autor: Magistrát města Plzně